Country Rockabilly és minden ami egy remek bulihoz kell

Country, Rockabilly és minden, ami egy remek bulihoz kell, egy helyen! Többek közt olyan hírességek legjobb dalait találod itt, mint Johnny Cash, Alan Jackson, Brad Paisley és nem utolsó sorban Garth Brooks. Remélem a country és rockabilly rajongóknak csemegéül szolgál majd ez a blog. Fogyasszátok egészséggel!

Statisztika

Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Garth Brooks: Megválaszolatlan imádságok

2010.02.04. 16:06 | Hefnersbun | Szólj hozzá!

Csak azon az éjszakán egy szülővárosi focimeccsen

a feleségem és én találkoztunk, a régi gimnáziumi láng fellobbant.
És ahogy bevezettem őket, a múlt jutott az eszembe.

És nem tudtam segíteni, de szerintem a dolgok régen voltak.

Ő volt az, akit én mindig akartam,
És minden este imádkoztam az Istenhez, hogy az enyém legyen,
És ha ő megadja nekem ezt a kívánságot, amit akkoriban is szerettem volna,
Soha nem kérek semmit többet.

Néha hála Istennek megválaszolatlanok az imák,
Emlékszel, amikor azt mondtad,hogy az ember csak azért, mert nem felel meg, nem jelenti azt, hogy nem érdekel?

Isten néhány legnagyobb ajándéka, a megválaszolatlan imák.

Eszembe jutott az álmaimban, hogy nem volt angyal,
És tudtam, hogy megváltozott volna az idő nekem
A szemében is látszott...
Megpróbáltunk beszélni, a régi szép időkből
Nem sok tudnánk felidézni
Azt hiszem, elvégre az Úr tudja, mit csinál.

És ahogy elment, és néztem a feleségem
Akkor és ott Megköszöntem a jó Istennek
Az ajándékot az életemben.

Néha hála Istennek megválaszolatlanok az imák,
Emlékszel, amikor te mondtad,hogy az ember csak azért, mert nem felel meg, nem jelenti azt, hogy nem érdekel?
Isten néhány legnagyobb ajándéka, a megválaszolatlan imák.

Isten néhány legnagyobb ajándéka is túl gyakran megválaszolatlan ...
Isten néhány legnagyobb ajándéka, a megválaszolatlan imák.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyusszmjuz.blog.hu/api/trackback/id/tr343091626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: brooks garth
süti beállítások módosítása