Country Rockabilly és minden ami egy remek bulihoz kell

Country, Rockabilly és minden, ami egy remek bulihoz kell, egy helyen! Többek közt olyan hírességek legjobb dalait találod itt, mint Johnny Cash, Alan Jackson, Brad Paisley és nem utolsó sorban Garth Brooks. Remélem a country és rockabilly rajongóknak csemegéül szolgál majd ez a blog. Fogyasszátok egészséggel!

Statisztika

Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás

Címkék

Címkefelhő

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Garth Brooks: To make you feel my love

2010.02.18. 16:58 | Hefnersbun | Szólj hozzá!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When the rain is blowing in your face

And the whole world is on your case
I would offer you a warm embrace
To make you feel my love

When the evening shadows and the stars appear
And there is no one to dry your tears
I could hold you for a million years
To make you feel my love

I know you haven't made your mind up yet
But I would never do you wrong
I've known it from the moment that we met
No doubt in my mind where you belong
I'd go hungry, I'd go blind for you
I'd go crawling down the aisle for you
There ain't nothing that I wouldn't do
To make you feel my love

The storms are raging on a rolling sea
Down the highway of regret
The winds of change are blowing wild and free
But you ain't seen nothing like me yet
There ain't nothing that I wouldn't do
Go to the ends of the earth for you
Make you happy, make your dreams come true
To make you feel my love

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyusszmjuz.blog.hu/api/trackback/id/tr763091735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása