Country Rockabilly és minden ami egy remek bulihoz kell

Country, Rockabilly és minden, ami egy remek bulihoz kell, egy helyen! Többek közt olyan hírességek legjobb dalait találod itt, mint Johnny Cash, Alan Jackson, Brad Paisley és nem utolsó sorban Garth Brooks. Remélem a country és rockabilly rajongóknak csemegéül szolgál majd ez a blog. Fogyasszátok egészséggel!

Statisztika

Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Garth Brooks: When You Come Back To Me Again

2009.12.25. 09:45 | Hefnersbun | Szólj hozzá!

There's a ship out

On the ocean

At the mercy of the sea

 

Lost and broken
Wandering aimlessly
And God somehow
You know that ship is me
'Cause there's a lighthouse
In the harbour
Shining faithfully
Pouring its light out
Across the water
For this sinking soul to see
That someone out there
Still believes in me

On a prayer, in a song
I hear your voice and
It keeps me hanging on
Raining down
Against the wind
I'm reaching out
To we reach the circle's end
When you come
Back to me again

There's a moment
We all come to
In our own time and
Our own space
Where all that we've done
We can't and do
If our heart's
In a right place

On a prayer, in a song
I hear your voice and
It keeps me hanging on
Raining down
Against the wind
I'm reaching out
To We reach the circle's end
When you come
Back to me again
And again I see
My yesterday's in front of me
unfolding like a mystery
You're changing all, and
this an used to be

On a prayer, in a song
I hear your voice and
It keeps me hanging on
Raining down
Against the wind
I'm reaching out till
We reach the circle's end
When you come
Back to me again

When you come
Back to me again

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyusszmjuz.blog.hu/api/trackback/id/tr733092978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása